Takie:Kielce

takie:kielce

Projekt „takie:kielce” jest naszym autorskim projektem, który realizujemy w ramach misji społecznej. Swoją pracą chcemy wspomóc Urząd Miasta w Kielcach w przygotowywaniu i prowadzeniu działań promocyjnych miasto na terenie całego kraju.

Naszych odbiorców podzieliliśmy na trzy grupy:

  1. mieszkańcy Kielc,
  2. turyści,
  3. inwestorzy.

Dla każdej z grup przygotowujemy indywidualną strategię promocyjną. Punktami zbieżnymi dla wszystkich z nich jest samodzielnie opracowany system wyróżników miasta.

.klienttakie:kielce
.zakres pracstworzenie i prowadzenie profili społecznościowych, stworzenie logo, nameing, koordynacja projektu

.rola mediów społecznościowych

Wszystko zaczęliśmy od prowadzenia profilu na Instagramie. W zaledwie 9 miesięcy uzyskaliśmy ponad 2000 obserwujących, tym samym stając się 4. najpopularniejszym profilem w regionie o tematyce społecznej. Przez długi czas instagramowe konto pełniło rolę tzw. – przez nas – galerii społecznej, tworzonej głównie przez fotografów-amatorów i miłośników Miasta.

Dostrzegając potencjał drzemiący w tej formie działalności, podjęliśmy decyzję o jej rozszerzeniu. Kilka miesięcy od pierwszych postów na Insta, stworzyliśmy profil na Facebooku. Strategia, którą przyjęliśmy była prosta – dostarczyć odbiorcom informacje z życia miasta.

.piszemy kolejny rozdział

Długo myśleliśmy, w którym kierunku poprowadzić naszą społeczną inicjatywę. W marcu 2019 roku po rozmowach z nowymi władzami Kielc, podjęliśmy decyzję, że „takie:kielce” musza pójść z duchem czasu. Kolejnym, długo wyczekiwanym przez obie strony etapem, będzie tworzenie wartościowego video contentu. Te działania sprawią, że agencja kreatywna lemonday stanie się pierwszą w Polsce tego typu firmą, która zainwestuje czas, pieniądze, nakłady sił i sprzęt w tworzenie treści o charakterze stricte promocyjnym miasto, z którego się wywodzi.